لالایی کن دلم دراین دنیا تورا ازوفای دیگران سهمی نیست
لالایی کن دلم دراین دنیا تورا ازوفای دیگران سهمی نیست

زمونه عوض شده


دل این آدما واسم قفس شده


ازآسمون این دل


داره بارون می باره


بارون واسه تنهایام


بارون واسه  دلتنگیام


 

 

ای خدااااااااااااااااای مهربون


خسته ام ازاین  آدما


آدمای هفت رنگ


خوبی کنی بد میبینی


این همه بدیو نامهربونی


شده غبار دل شکستم


ببار ای آسمون دلم


سیل ببار و سیل ببار


بشوروبرهان غم را زدلم


میخوام که تنها دورازاین آدما


     فقط واسه خدا باشم

 




نظرات شما عزیزان:

heliya
ساعت18:47---14 ارديبهشت 1391


گاهی دلم می خواهد شب باشم



آرامو صبور تا سحر گاهان



گاهی دلم می خواهد ماه باشم



شبهای سرد و سیاه تابان



گاهی دلم می خواهد ستاره باشم



قطبی ترین ستاره درخشان



گاهی دلم می خواهد رود باشم



روان و جاری در کوهساران



گاهی دلم می خواد باد باشم



برقصم بی خیال در سبززاران



گاهی دلم می خواهد خودم باشم



ساده و زلال همچو باران






پاسخ:ممنون که وبلاگو از خودت میدونی خواهرم وبیشترین حضورو داری


شهلا
ساعت20:55---5 ارديبهشت 1391
سلام فوق العاده قشنگه به منم سر بزن

اشك
ساعت4:01---5 ارديبهشت 1391
+مـَجنوטּ هـميشـﮧ مَرد نيست



گاهــے مـَجنوטּ دُختركـے تـَنهاست



كه زَمانـے ليلـــــــღــــــــے كـَسے بود !









(●̮̮̃•̃)◄ کسی چه میداند؟!!



شاید شیـــــــطان عاشق خــــ❤ــــدا بود



كه به انسان سجده نكرد!!!
پاسخ:تشکر به خاطر حضور سبزتون


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






نوشته شده در تاريخ یک شنبه 3 ارديبهشت 1391برچسب:, توسط آرمین

پیج رنک

دانلود آهنگ